Veelgestelde vragen

Kan ik na mijn boeking nog wijzigingen doorgeven?
Absoluut, dat is geen enkel probleem! Tot 4 weken voor vertrek kun je zelf, met behulp van de inlogcode of inloglink die je van ons ontvangt, zelf kosteloos wijzigingen aanbrengen in je boeking.
Wat is er inbegrepen in de prijs?
Onder de prijstabel van een chalet of appartement staat exact vermeld wat er bij de huurprijs is inbegrepen en wat niet. Dit is per chalet of appartement verschillend en wordt in overleg met de eigenaar vastgesteld.
Wat zijn de betaalvoorwaarden?
Onze betaalvoorwaarden zijn als volgt: 30% van de reissom + reserveringskosten & bijdrage calamiteitenfonds + (evt.) premie annulerings- en of reisverzekering dien je binnen 10 dagen aan ons te voldoen en het restant uiterlijk 6 weken voor vertrek. Bij boeking binnen 6 weken voor vertrek dient het gehele bedrag per omgaande aan ons voldaan te worden.
Kan ik met creditcard / iDEAL betalen?
Je kunt bij ons met iDEAL betalen en voor België met Bancontact. Met creditcard betalen is helaas niet mogelijk.
Ik moet mijn vakantie helaas annuleren, wat zijn de annuleringsvoorwaarden?
De annuleringsvoorwaarden zijn als volgt: - Bij annulering tot 43 dagen voor vertrek: 30% van de reissom; - Bij annulering vanaf 42 t/m 29 dagen voor vertrek: 60% van de reissom; - Bij annulering vanaf 28 t/m 8 dagen voor vertrek: 90% van de reissom; - Bij annulering van 7 dagen voor vertrek tot de dag van vertrek of later: 100% van de reissom. De volledige voorwaarden vind je in onze Reis- en verkoopvoorwaarden.
Kan ik na mijn boeking de deelnemers en het personenaantal nog wijzigen?
Het is geen enkel probleem om nog namen of het personenaantal te wijzigen na boeken. Tot 4 weken voor vertrek kun je zonder wijzigingskosten deze informatie zelf aanpassen in je boeking, met behulp van de inlogcode of inloglink die je per e-mail van ons ontvangt bij je boekingsbevestiging. Bij een arrangementsprijs wijzigt de prijs per persoon gewoon mee.
Worden baby's meegerekend in de bezetting?
Het is belangrijk dat de maximale capaciteit van een accommodatie niet overschreden wordt, dus in dat opzicht worden baby’s altijd meegerekend in de bezetting. Bij accommodaties waarbij de skipas is inbegrepen, kunnen kinderen tot en met 2 jaar oud buiten de berekening worden gelaten. Wel kan het zijn dat verplicht ter plaatste te betalen kosten, ook voor baby's voldaan moeten worden.
Is er internet / Wi-Fi aanwezig?
Sommige accommodaties beschikken over internet / Wi-Fi. Je vindt dit terug in de accommodatietekst. Binnen ons zoekformulier is het mogelijk om de zoekresultaten te filteren op de aanwezigheid hiervan. Houd er wel rekening mee dat de (constante) werking en snelheid van internet / Wi-Fi kan afwijken van wat je wellicht thuis gewend bent.
Zijn bedlinnen en handdoeken altijd inbegrepen?
Bedlinnen en handdoeken zijn niet standaard inbegrepen. Onder de prijstabel van een chalet of appartement kun je terugvinden of bedlinnen en handdoeken wel of niet inbegrepen zijn.
Hoe kan ik een kinderbed of kinderstoel reserveren?
Bij de meeste accommodaties is het mogelijk om een kinderbed of kinderstoel te reserveren. De informatie hierover vind je onder de prijstabel van de betreffende accommodatie. Als je een kinderbed en/of kinderstoel wil reserveren kun je dit bij boeking aangeven in het tekstveld bij “stap 5”, maar natuurlijk mag je dit ook telefonisch of per e-mail aan ons doorgeven.
Waar kan ik terugvinden of huisdieren zijn toegestaan?
Onder de prijstabel van een chalet of appartement kun je terugvinden of huisdieren zijn toegestaan en of hier eventueel kosten aan verbonden zijn. Het meenemen van een huisdier moet altijd vooraf opgegeven worden. Vergeet ook niet een (geldig) dierenpaspoort mee te nemen en wees geïnformeerd over de lokale regelgeving die in de verschillende landen geldt.
Zijn er altijd kussens en dekbedden of dekens aanwezig in de accommodatie?
In vrijwel alle chalets en appartementen zijn dekens of dekbedden en kussens aanwezig. Wanneer dit niet het geval is vermelden wij dit duidelijk op onze website.
Hoe kan ik zien welke skipas inbegrepen is bij de accommodatie die ik wil boeken?
Onder de prijstabel van een accommodatie kun je terugvinden welke skipas opgenomen is in het arrangement. Het betreft vrijwel altijd een 6-daagse skipas (bij een weekverblijf). Normaal gesproken gaat de skipas in op de dag na aankomst.
Bij de accommodatie die ik wil boeken zijn skipassen inbegrepen. Kan ik ook zonder skipassen boeken?
Ja, je kan er ook altijd voor kiezen om exclusief skipassen te boeken. Je krijgt dan per persoon een korting op de arrangementsprijs, de hoogte van deze korting kan gevonden worden bij het kopje “extra te boeken” bij de betreffende accommodatie.
Bij de accommodatie die ik wil boeken zijn geen skipassen inbegrepen. Kan ik deze alsnog boeken?
Wij kunnen helaas niet in alle gebieden skipassen aanbieden. Onder “extra te boeken” bij de betreffende accommodatie vind je alle extra's die je kan bijboeken.
Zijn jullie tijdens mijn reis altijd bereikbaar voor eventuele vragen?
Tijdens je reis zijn wij 24 uur per dag bereikbaar voor noodgevallen. Ons noodnummer wordt vermeld in de reisdocumenten die je ongeveer 10 dagen voor vertrek van ons ontvangt.
Deze website plaatst cookies. Door het gebruik van onze site ga je hiermee akkoord. Zie ons privacy-statement.